lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kesälomaaah~

Terve kaikkille!
Onpas ihanaa kun alkoi loma!Haluutteko te tietää mun totarin keskiarvion?Uskon kyllä , että teitä kiinnostaa, joten kerron sen teille.Se oli 7,50. Ihan hyvä numero ja tosta on hyvä alkaa parantamaan kasilla ja ysillä (:

No otin tänään tosi paljon kuvia myös Ainon kanssa.



Kukkuu!


 Olen kasvissyöjä :D




Päivänasua

aurinkolasit: Olikohan H&M:ltä Savonlinnasta
paita: H&M:ltä
Farkut: siskon vanhat :D
kengät: jostain tokmannilta :D


Maailman paras koira<3

Rockyn päivän asu

Turkki: talvikarvat :D
Huivi: Marimekko
                                                                                                                                                                          

Ihana Rocky!

Näin opettelu palkitaan!(:

Juoksukisa!

Lisää kuvateksti

Kuolanaama<3
Okei, no pitäkää kiva kesäloma ja jatkakaa lukemista koko kesä, nimittäin tällä tytöllä ei postaukset häviä!Kertokaa myös totareistanne ja kesälle postaus ehdoituksia!!(:

8 kommenttia:

  1. mun ka oli 7.05 heh heh :D Pitäs ottaa niskast kiinni 9 luoka syksyl Ja aivan ihanii kuvii :) Miten voit saada tolleen ilmakuvii,et oot ilmas? Mä oon kans yrittäny mut ei siit oikee tuu mitään :/

    VastaaPoista
  2. Moi! Bannerisi on nyt valmis :) Löydät sen täältä:
    http://elaintenmatkassa.blogspot.fi/p/blog-page_2.html

    Toivottavasti tykkäät !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon, mutta löysin bannerista yhden virheen.. Siinä lukee step at time ja blogin nimi on step at a time..

      Poista